Specialistų teigimu, apie 80% suaugusiųjų patiria ar net nuolatos gyvena su nugaros skausmu.

Plačiau

Giliųjų nugaros, dubens, liemens raumenų stiprinimas - vienas iš esminių treniravimosi elementų.

Plačiau

Monday, 01 December 2014 00:00

Individualios programos, svorio koregavimas

Taikant skirtingus treniravimosi būdus ir tempą, siūlomos individualios fizinio parengimo programos.

Plačiau

Monday, 01 December 2014 00:00

Sportininkams

Gravitacinio centro stiprinimas ir stabilizavimas - vienas esminių tikslų norint greitai ir nepriekaištingai keisti kryptį.

Plačiau

Monday, 01 December 2014 00:00

Iki ir po gimdymo

Reguliariai treniruojant (aktyvuojant) giliuosius raumenis, moterys ne tik jaučiasi stipresnės, bet ir daug greičiau sustiprėja.

Plačiau

Saturday, 01 December 2007 00:00

SEMINARAS KAUNE

2007 m. seminaras "Efektyviausios treniravimosi sistemos ir naujausios technologijos" (Kaunas).

Friday, 18 April 2014 00:00

Erika Streižienė

Erika Streižienė - gydytoja akušerė-ginekologė

„Lankau užsiėmimus 7 metus. Turiu stuburo patologiją - juosmeninės dalies gylią disko išvaržą. Šios patologijos pasveikimo garantas yra ištreniruoti ir stiprūs gilieji pilvo, bei nugaros raumenys. Todėl ieškojau sporto šakos, kur dominuotų statiniai pratimai, stiprinantys viso kūno raumenyną. Ir nenusivyliau. 

Lankant šiuos užsiemimus sustiprėjo viso kūno raumenys, ypač pilvo, sėdmenų, kojų. Labai sustangrėjo kojų, sėdmenų srities, rankų odaAnksčiau atsiradę celiulito požymiai dingo be pėdsakų.“

Friday, 18 April 2014 00:00

Ramunė Lencevičienė

Ramunė Lencevičienė - viešbučio direktorė

„Giliųjų raumenų užsiėmimus lankau jau septynis metus. Pradėjusi sportuoti, kartu su Nerijumi, iškėlėme tikslus - sustiprėti fiziškai, sustiprinti nugaros raumenis, nes dažnai jutau nugaros skausmus, pakoreguoti svorį.

Po 3-4 treniruočių supratau, kad pasirinkau sau tinkamą sportą - netradicinį, įdomų ir reikalaujantį nemažai pastangų, iškeltų tikslų pasiekimui. Tai tapo mano pakeisto gyvenimo būdo dalimi - tiek pačios treniruotės, tiek pakeista ir subalansuota mityba.

Sustiprėjau fiziškai, išryškėjo raumenys, nebejaučiu nugaros skausmų. Tapau dar darbingesnė ir žvalesnė. Sportuodama atsikratau neigiamų emocijų, susikaupusių per dieną.“

Friday, 18 April 2014 00:00

Darius Valančius

Darius Valančius (35 m.) - įmonės vadovas

ƒ„Sportuodavau su svarmenimis, kol žmona nepasiūlė pabandyti giliųjų raumenų stiprinimo užsiėmimų. Po pirmo individualaus užsiėmimo likau labai nustebintas. Treniruotė atrodė visai kitaip nei aš maniau. Dirbo ir skaudėjo visai kiti raumenys, nors krūvis neatrodė didelis.

Per pusmetį numečiau 12 kg nesistengdamas riboti maisto. Jaučiuosi daug tvirtesnis negu buvau prieš giliųjų raumenų treniruotes. Nukritęs svoris laikosi stabiliai jau gerą pusmetį. Nebeskauda nugaros, sustiprėjo sanariai, pasikeitė kūno išvaizda. Manau, kad efektingesnių ir idomesnių užsiėmimų nebeatrasiu.“

Specialistų teigimu, apie 80% suaugusiųjų patiria ar net nuolatos gyvena su nugaros skausmu. Šie skausmai dažniausiai susiję su

Page 2 of 3