Wednesday, 18 March 2015 00:00

Piriformis Syndrome

The piriformis is a small, relatively short, and little-known muscle buried deep within the muscle tissue in your hips.

In each hip, it runs from the back of your pelvis to the top of your femur. Because of its unique positioning, the piriformis muscle helps rotate your leg outward when your hip is extended, but rotates your leg inward and into abduction when your hip is flexed.

Tuesday, 17 February 2015 00:00

PRAKTINIS SEMINARAS

2015 m. vasario 7 d.Vilnius, praktinis seminaras.

Judesių biomechanika. Kaklinė stuburo dalis. Problemos ir sprendimo būdai.

LSU docentas, biomedicinos mokslų daktaras Pavelas Zachrojevas.

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Marina Juralevič

Marina Juralevič - įmonės vadovė

Pirmus teigiamus rezultatus ir pokyčius pastebėjau jau po 2 savaičių - pasikeitė ne tik mano kūno formos (kūnas sutvirtėjo, išryškėjo rankų raumenys, sumažėjo svoris), bet ir maloniai praleidau laiką, gavau daug teigiamų emocijų ir energijos. Nerijaus Nausėdos vedami užsiėmimai sustiprina norą keistis ir siekti vis geresnių rezultatų. Sportą, kuris po darbo dienos kartais būna sunkus, Nerijus paverčia pramoga ir tikru jėgų antplūdžio šaltiniu. Užsiėmimuose norimų rezultatų pavyksta pasiekti greičiau ir itin sistemingai.
Giliųjų raumenų stiprinimą tikrai rekomenduočiau visiems, kas pasiryžo keisti ar paįvairinti savo gyvenimą sportu.

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Lina Gudaitė

Lina Gudaitė - teisininkė

Pradėjusi lankyti šiuos užsiėmimus, buvau iškėlusi sau tikslą sustiprėti fiziškai, daugiau judėti, nes, dirbu sėdimą darbą. Iš šių užsiėmimų, gavau daug daugiau nei tikėjausi.
Per itin trumpą laiką (jau po 3 savaičių) sutvirtėjo viso kūno raumenys, žymiai pakilo bendras organizmo tonusas, tapau energingesnė, žvalesnė, fiziškai stipresnė. Tai sąlygojo moralinį pasitenkinimą, pasitikėjimą savimi ir tiesiog gerą nuotaiką.
Mano nuomone, didžiausias šių užsiėmimų privalumas yra tas, jog jų metu atliekant pratimus, dirba absoliučiai visi kūno raumenys. Atsižvelgiant į kiekvieno sportuojančio asmens skirtingą fizinį pasirengimą bei pažengimo lygį, visi gauna atitinkamą krūvį, kuris, užsiėmimų metu, skiriamas individualiai.
Atsižvelgiant į individualų treniruočių pritaikomumą, manau jos tinka visiems, norintiems mesti svorį, tapti fiziškai aktyvesniems ar tiesiog pagerinti savo gyvenimo kokybę.
Nuoširdžios rekomendacijos.

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Gintarė Valatkaitė - Janavičienė

Gintarė Valatkaitė - Janavičienė - teisininkė

Tikslas-atsikratyti antsvorio, sustangrinti visą kūną. Svoris sumažejo 10kg. Liemuo susiaurėjo 10-12 cm. Iki treniruočių drabužių dydis 40, šiuo metu perku 34 dydžio drabužius.

Giliųjų raumenų stiprinimo užsiėmimus lankyti pradėjau 2008 m. kovo mėnesį. Mano ugis 165cm. Treniruociu pradzioje sveriau 62 kg.

Iki giliųjų raumenų programos nuolat šokau tautinius šokius, vis lankydavau aerobikos treniruotes, kartais sportuodavau treniruoklių pagalba, tačiau norimo rezultato nebuvo matyti. Sužinojus apie Nerijaus Nausėdos vedamas tokius užsiėmimus, iš pradžių i jas žiurejau labai įtariai, bet norejosi išbandyti kažko naujo, nebandyto. Tad pradėjus jas lankyti, jas vis dar lankau iki šiol,jau pusantrų metų 3-4 kartus per savaite. Smagu tai, kad jos visiskai skiriasi nuo iprastų treniruočių. Visi dirba pagal savo pajėgumus, stipirndami vis kitus raumenukus. Pratimai yra įdomūs, kai kurie atrodo yra neiveikiami. Bet, patikėkit, viskas įmanoma, netgi stovėti ant didelio apvalaus kamuolio niekur nesilaikant :)

Per pirmąjį "sporto" menesį nukrito 3 kg, vėliau kas menesi vis po 1-2 kg. 2008m. rugsėjį jau sveriau 52 kg. Apimtys labai pasikeite! Jei iki užsiėmimų nešiojau 38-40 dydžio drabužius, tai šiuo metu perku 34 dydžio drabužius. Kūno pokyčiai- visas kunas tapo stangrus, ypač išryškėjo kojų, rankų ir pilvo raumenukai. Sustangrejo sėdmenys, išnyko celiulito pozymiai.Liemuo susiaurėjo maždaug 10-12 cm!

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Lina Skuodienė

Lina Skuodienė - įmonės savininkė

Tikslas - svorio koregavimas, kūno stiprinimas.
Esu 36 metų, nedidelės gamybinės įmonės savininkė. Darbas niekada nebuvo vien sėdimas, bet judėjimo poreikio nekompensuodavo. Todėl pamažu ėmė augti svoris.
Supratau, kad būtina pradėti sportuoti, bet nenorėjau rinktis tradicinio sproto būdo ir ieškojau ko nors įdomaus.
Radau Nerijaus Nausėdos vedamus giliųjų raumenų užsiėmimus. Iškart patiko tai, kad norint suprakaituoti nereikėjo daug šokinėti, užteko atlikti, atrodytų nesudėtingus, pratimus. Nusistačiau 10 kg "sunaikinimo" tikslą. Lankiau užsiėmimus 3 kartus per savaitę. Jau po pirmų dviejų savaičių pajutau rezultatus, o po 4 mėnesių teko visiškai keisti garderobą. Tikslas buvo pasiektas!

Smagu tai, kad ne tik nukrito svoris, bet ir susiformavo gražesnė figūra, liemuo sutvirtėjo, problemiškos vietos sumažėjo, susiformavo rankų raumenys (jos anksčiau buvo visai netreniruotos ir suglebusios).

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Viktorija Macijauskienė

Viktorija Macijauskienė - teisininkė

Giliųjų raumenų užsiėmimus, pradėjau lankyti prieš 5 metus. Kadangi Lietuvoje negyvenu pastoviai, užsiėmimus  lankau nereguliariai.
Pradejus lankyti užsiėmimus pas Nerijų Nausėdą, turėjau tikslą ne numesti svorio, o sustangrinti bei suformuoti kūną, įgyti daugiau jėgos,sustipriti nugaros ir pilvo raumenis. Esu aktyvaus būdo šalininkė, todėl išbandžiau begalę įvairių treniruočių rūsių. Tačiau savo formulę, kuri man padeda net per 2 savaites pasiekti prieš tai ivardyto tikslo, aš atradau būtent sportuodama su Nerijum Nausėda: 2 giliūjų raumenų treniruotės 2 cardio treniruotės per savaitę ir pokyčiai akivaizdūs!!! Sustiprėja ir dailiai išryškėja pagrindiniai kūno raumenys. Ilgainiui į gerąją pusę pasikeičia eisena, bei laikysena.
Smagiausia, kad su kiekvienu užsiėmimu, pagauni vis didesnį azartą, bei sportinį interesą, kadangi sugebi atlikti imantriausius pratimus, kurie dar praeitą kartą atrodė sunkiai įgyvendinami :)
Be to, norėčiau pažymėti, kad man labai imponuoja Nerijaus vedamu užsiėmimų stilius, t.y. labai profesionalus bei rūpestingas požiūris i savo klientus, sugebėjimas motyvuoti ir sukurti teigiamą atmosferą aplink save, kas yra sudedamoji gero sportinio rezultato dalis.

Wednesday, 10 December 2014 00:00

Giedrė Žitkienė

Giedrė Žitkienė - marketingo vadovė

Šiuos užsiėmimus, man rekomendavo mano nugaros gydytojas, kaip vieną iš nedaugelio man tinkančių būdų mankštintis. Iškart sužavėjo tai, jog užsiėmimų metu, krūvį ir intensyvumą parenka pagal mano individualius poreikius. Su pertraukomis, užsiėmimus lankau jau 2 metus ir pajaučiau akivaizdžių pokyčių. Anksčiau nuolat skųsdavausi nugaros skausmais, o šiuo metu jie aplanko labai retai. Jaučiuosi gyvybingesnė ir darbingesnė. Ir nors figūros pokyčiai ar svorio mažinimas nebuvo mano tikslas, dabar džiaugiuosi suplonėjusia talija ir stangresniu kūnu.Nerijus puikiai išmano savo darbą!

Wednesday, 03 December 2014 00:00

Judesio formos

Judesių koordinacija – tai sugebėjimas greitai išmokti sudėtingų judesių ir jų derinių, juos tiksliai atlikti standartinėmis ir besikeičiančiomis sąlygomis.

Koordinaciniai sugebėjimai – tai žmogaus sugebėjimai greitai ir tiksliai išmokti sudėtingų judesių ir jų derinių, juos tiksliai atlikti standartinėmis ir besikeičiančiomis sąlygomis. Žmonės turintys didesnę judėjimo įgūdžių įvairovę, paprastai pasižymi ir geresniais koordinaciniais sugebėjimais, nes panaudojant jau išmoktus judesius greičiau ir lengviau išmokstami ir įsisavinami nauji . Koordinaciniams įgūdžiams būdingas specifiškumas – šia jų savybe paaiškinamas reiškinys, kai gerai mokant tam tikros rūšies judesius ne visada gerai sekasi išmokti ir atlikti kitokio pobūdžio judesius: ne visi krepšininkai esti gerais plaukikais ir pan.

Page 1 of 3