APIE MANE

"Mens sana in corpore sano"

  • 2015

    PRAKTINIS SEMINARAS

    2015 m. vasario 7 d.Vilnius, praktinis seminaras.

    Judesių biomechanika. Kaklinė stuburo dalis. Problemos ir sprendimo būdai.

    LSU docentas, biomedicinos mokslų daktaras Pavelas Zachrojevas.

  • 2007

    SEMINARAS KAUNE

    2007 m. seminaras "Efektyviausios treniravimosi sistemos ir naujausios technologijos" (Kaunas).

  • 2003

    Australijos Sporto Institutas

    2001 - 2003 m. studijavo Australijos Sporto Institute. Kvalifikacija: "Master trainer, Diploma of Exercise Science and Management".

  • 1999

    Londonas. Sporto Industrijos kvalifikacijos

    1998-1999 m. Londonas. Sporto Industrijos kvalifikacijos. Įgyta instruktoriaus kvalifikacija. (Central YMCA qualifications).

loadmore

Būkite sveiki ir stiprūs!

Stuburas, tai kūno pamatas, kuris atsakingas už daugybę sveikatą ir gyvenimo kokybę įtakojančių aspektų.
Rūpinkitės stuburu kasdien.

Nerijus Nausėda

PASLAUGOS

Giliųjų raumenų stiprinimas, stuburo reabilitacija

Specialistų teigimu, apie 80% suaugusiųjų patiria ar net nuolatos gyvena su nugaros skausmu.

Plačiau

Koordinacijos ugdymas golfo ir teniso žaidėjams

Giliųjų nugaros, dubens, liemens raumenų stiprinimas - vienas iš esminių treniravimosi elementų.

Plačiau

Individualios programos, svorio koregavimas

Taikant skirtingus treniravimosi būdus ir tempą, siūlomos individualios fizinio parengimo programos.

Plačiau

Sportininkams

Gravitacinio centro stiprinimas ir stabilizavimas - vienas esminių tikslų norint greitai ir nepriekaištingai keisti kryptį.

Plačiau

Iki ir po gimdymo

Reguliariai treniruojant (aktyvuojant) giliuosius raumenis, moterys ne tik jaučiasi stipresnės, bet ir daug greičiau sustiprėja.

Plačiau

Užsiėmimai grupėje

Be individualių treniruočių, užsiėmimai taip pat vyksta 4-6 asmenų grupėse. Užsiėmimo trukmė 1 valanda.

Plačiau

Turite idėjų? Norite bendradarbiauti?

Kainos

INDIVIDUALŪS

  • Užsiėmimas vienam asmeniui: 40 eur
  • Užsiėmimas dviem asmenims: 60 eur
  • Užsiėmimo trukmė - 60 min.

GRUPĖJE

  • 10 užsiėmimų per mėn. 130 eur
  • 16 užsiėmimų per 2 mėn. 240 eur
  • 48 užsiėmimai per 6 mėn. 690 eur *
  • * (115 eur/mėn.)
  • Užsiėmimo trukmė - 60 min.

REKVIZITAI

  • LT497044000909618756
  • SEB Bankas
  • Nerijus Nausėda

ATSILIEPIMAI

Erika Streižienė - gydytoja akušerė-ginekologė

„Lankau užsiėmimus 7 metus. Turiu stuburo patologiją - juosmeninės dalies gylią disko išvaržą. Šios patologijos pasveikimo garantas yra ištreniruoti ir stiprūs gilieji pilvo, bei nugaros raumenys. Todėl ieškojau sporto šakos, kur dominuotų statiniai pratimai, stiprinantys viso kūno raumenyną. Ir nenusivyliau. 

Lankant šiuos užsiemimus sustiprėjo viso kūno raumenys, ypač pilvo, sėdmenų, kojų. Labai sustangrėjo kojų, sėdmenų srities, rankų odaAnksčiau atsiradę celiulito požymiai dingo be pėdsakų.“

Ramunė Lencevičienė - viešbučio direktorė

„Giliųjų raumenų užsiėmimus lankau jau septynis metus. Pradėjusi sportuoti, kartu su Nerijumi, iškėlėme tikslus - sustiprėti fiziškai, sustiprinti nugaros raumenis, nes dažnai jutau nugaros skausmus, pakoreguoti svorį.

Po 3-4 treniruočių supratau, kad pasirinkau sau tinkamą sportą - netradicinį, įdomų ir reikalaujantį nemažai pastangų, iškeltų tikslų pasiekimui. Tai tapo mano pakeisto gyvenimo būdo dalimi - tiek pačios treniruotės, tiek pakeista ir subalansuota mityba.

Sustiprėjau fiziškai, išryškėjo raumenys, nebejaučiu nugaros skausmų. Tapau dar darbingesnė ir žvalesnė. Sportuodama atsikratau neigiamų emocijų, susikaupusių per dieną.“

Viktorija Macijauskienė - teisininkė

Giliųjų raumenų užsiėmimus, pradėjau lankyti prieš 5 metus. Kadangi Lietuvoje negyvenu pastoviai, užsiėmimus  lankau nereguliariai.
Pradejus lankyti užsiėmimus pas Nerijų Nausėdą, turėjau tikslą ne numesti svorio, o sustangrinti bei suformuoti kūną, įgyti daugiau jėgos,sustipriti nugaros ir pilvo raumenis. Esu aktyvaus būdo šalininkė, todėl išbandžiau begalę įvairių treniruočių rūsių. Tačiau savo formulę, kuri man padeda net per 2 savaites pasiekti prieš tai ivardyto tikslo, aš atradau būtent sportuodama su Nerijum Nausėda: 2 giliūjų raumenų treniruotės + 2 cardio treniruotės per savaitę ir pokyčiai akivaizdūs!!! Sustiprėja ir dailiai išryškėja pagrindiniai kūno raumenys. Ilgainiui į gerąją pusę pasikeičia eisena, bei laikysena.
Smagiausia, kad su kiekvienu užsiėmimu, pagauni vis didesnį azartą, bei sportinį interesą, kadangi sugebi atlikti imantriausius pratimus, kurie dar praeitą kartą atrodė sunkiai įgyvendinami :)
Be to, norėčiau pažymėti, kad man labai imponuoja Nerijaus vedamu užsiėmimų stilius, t.y. labai profesionalus bei rūpestingas požiūris i savo klientus, sugebėjimas motyvuoti ir sukurti teigiamą atmosferą aplink save, kas yra sudedamoji gero sportinio rezultato dalis.

Giedrė Žitkienė - marketingo vadovė

Šiuos užsiėmimus, man rekomendavo mano nugaros gydytojas, kaip vieną iš nedaugelio man tinkančių būdų mankštintis. Iškart sužavėjo tai, jog užsiėmimų metu, krūvį ir intensyvumą parenka pagal mano individualius poreikius. Su pertraukomis, užsiėmimus lankau jau 2 metus ir pajaučiau akivaizdžių pokyčių. Anksčiau nuolat skųsdavausi nugaros skausmais, o šiuo metu jie aplanko labai retai. Jaučiuosi gyvybingesnė ir darbingesnė. Ir nors figūros pokyčiai ar svorio mažinimas nebuvo mano tikslas, dabar džiaugiuosi suplonėjusia talija ir stangresniu kūnu.Nerijus puikiai išmano savo darbą!

Marina Juralevič - įmonės vadovė

Pirmus teigiamus rezultatus ir pokyčius pastebėjau jau po 2 savaičių - pasikeitė ne tik mano kūno formos (kūnas sutvirtėjo, išryškėjo rankų raumenys, sumažėjo svoris), bet ir maloniai praleidau laiką, gavau daug teigiamų emocijų ir energijos. Nerijaus Nausėdos vedami užsiėmimai sustiprina norą keistis ir siekti vis geresnių rezultatų. Sportą, kuris po darbo dienos kartais būna sunkus, Nerijus paverčia pramoga ir tikru jėgų antplūdžio šaltiniu. Užsiėmimuose norimų rezultatų pavyksta pasiekti greičiau ir itin sistemingai.
Giliųjų raumenų stiprinimą tikrai rekomenduočiau visiems, kas pasiryžo keisti ar paįvairinti savo gyvenimą sportu.

Lina Gudaitė - teisininkė

Pradėjusi lankyti šiuos užsiėmimus, buvau iškėlusi sau tikslą sustiprėti fiziškai, daugiau judėti, nes, dirbu sėdimą darbą. Iš šių užsiėmimų, gavau daug daugiau nei tikėjausi.
Per itin trumpą laiką (jau po 3 savaičių) sutvirtėjo viso kūno raumenys, žymiai pakilo bendras organizmo tonusas, tapau energingesnė, žvalesnė, fiziškai stipresnė. Tai sąlygojo moralinį pasitenkinimą, pasitikėjimą savimi ir tiesiog gerą nuotaiką.
Mano nuomone, didžiausias šių užsiėmimų privalumas yra tas, jog jų metu atliekant pratimus, dirba absoliučiai visi kūno raumenys. Atsižvelgiant į kiekvieno sportuojančio asmens skirtingą fizinį pasirengimą bei pažengimo lygį, visi gauna atitinkamą krūvį, kuris, užsiėmimų metu, skiriamas individualiai.
Atsižvelgiant į individualų treniruočių pritaikomumą, manau jos tinka visiems, norintiems mesti svorį, tapti fiziškai aktyvesniems ar tiesiog pagerinti savo gyvenimo kokybę.
Nuoširdžios rekomendacijos.

Gintarė Valatkaitė - Janavičienė - teisininkė

Tikslas-atsikratyti antsvorio, sustangrinti visą kūną. Svoris sumažejo 10kg. Liemuo susiaurėjo 10-12 cm. Iki treniruočių drabužių dydis 40, šiuo metu perku 34 dydžio drabužius.

Giliųjų raumenų stiprinimo užsiėmimus lankyti pradėjau 2008 m. kovo mėnesį. Mano ugis 165cm. Treniruociu pradzioje sveriau 62 kg.

Iki giliųjų raumenų programos nuolat šokau tautinius šokius, vis lankydavau aerobikos treniruotes, kartais sportuodavau treniruoklių pagalba, tačiau norimo rezultato nebuvo matyti. Sužinojus apie Nerijaus Nausėdos vedamas tokius užsiėmimus, iš pradžių i jas žiurejau labai įtariai, bet norejosi išbandyti kažko naujo, nebandyto. Tad pradėjus jas lankyti, jas vis dar lankau iki šiol,jau pusantrų metų 3-4 kartus per savaite. Smagu tai, kad jos visiskai skiriasi nuo iprastų treniruočių. Visi dirba pagal savo pajėgumus, stipirndami vis kitus raumenukus. Pratimai yra įdomūs, kai kurie atrodo yra neiveikiami. Bet, patikėkit, viskas įmanoma, netgi stovėti ant didelio apvalaus kamuolio niekur nesilaikant :)

Per pirmąjį "sporto" menesį nukrito 3 kg, vėliau kas menesi vis po 1-2 kg. 2008m. rugsėjį jau sveriau 52 kg. Apimtys labai pasikeite! Jei iki užsiėmimų nešiojau 38-40 dydžio drabužius, tai šiuo metu perku 34 dydžio drabužius. Kūno pokyčiai- visas kunas tapo stangrus, ypač išryškėjo kojų, rankų ir pilvo raumenukai. Sustangrejo sėdmenys, išnyko celiulito pozymiai.Liemuo susiaurėjo maždaug 10-12 cm!

Lina Skuodienė - įmonės savininkė

Tikslas - svorio koregavimas, kūno stiprinimas.
Esu 36 metų, nedidelės gamybinės įmonės savininkė. Darbas niekada nebuvo vien sėdimas, bet judėjimo poreikio nekompensuodavo. Todėl pamažu ėmė augti svoris.
Supratau, kad būtina pradėti sportuoti, bet nenorėjau rinktis tradicinio sproto būdo ir ieškojau ko nors įdomaus.
Radau Nerijaus Nausėdos vedamus giliųjų raumenų užsiėmimus. Iškart patiko tai, kad norint suprakaituoti nereikėjo daug šokinėti, užteko atlikti, atrodytų nesudėtingus, pratimus. Nusistačiau 10 kg "sunaikinimo" tikslą. Lankiau užsiėmimus 3 kartus per savaitę. Jau po pirmų dviejų savaičių pajutau rezultatus, o po 4 mėnesių teko visiškai keisti garderobą. Tikslas buvo pasiektas!

Smagu tai, kad ne tik nukrito svoris, bet ir susiformavo gražesnė figūra, liemuo sutvirtėjo, problemiškos vietos sumažėjo, susiformavo rankų raumenys (jos anksčiau buvo visai netreniruotos ir suglebusios).

Darius Valančius (35 m.) - įmonės vadovas

ƒ„Sportuodavau su svarmenimis, kol žmona nepasiūlė pabandyti giliųjų raumenų stiprinimo užsiėmimų. Po pirmo individualaus užsiėmimo likau labai nustebintas. Treniruotė atrodė visai kitaip nei aš maniau. Dirbo ir skaudėjo visai kiti raumenys, nors krūvis neatrodė didelis.

Per pusmetį numečiau 12 kg nesistengdamas riboti maisto. Jaučiuosi daug tvirtesnis negu buvau prieš giliųjų raumenų treniruotes. Nukritęs svoris laikosi stabiliai jau gerą pusmetį. Nebeskauda nugaros, sustiprėjo sanariai, pasikeitė kūno išvaizda. Manau, kad efektingesnių ir idomesnių užsiėmimų nebeatrasiu.“

KONTAKTAI

Galite parašyti man žinutę